خانه / پرسش و پاسخ / سوالات بیمه تامین اجتماعی / اعلام شماره حساب بانکی در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی

اعلام شماره حساب بانکی در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی

زمان مطالعه این صفحه : < 1 دقیقه

سوال کاربر

۱٫اعلام شماره حساب بانکی در سامانه خدمات غیرحضوری به چه صورت قابل دسترسی می باشد ؟

۲٫در بخش اعلام شماره حساب بانکی، فیلدهای تاریخ شروع و نوع حساب شامل چه داده ای می باشد ؟

(در خدمت اعلام شماره حساب بانکی گزینه تاریخ شروع چه تاریخی است ؟)

۳٫در صورت اعلام چندین شماره حساب (معتبر/ نامعتبر) کدام یک در سامانه لحاظ می گردد ؟

پاسخ کارشناسان

۱٫در منوی بیمه شدگان، خدمات نام نویسی، اعلام شماره حساب بانکی ، مشخصات حساب بانکی خود را وارد کنید.

۲٫تاریخ شروع همان تاریخ افتتاح حساب یا تاریخ اعلام آن به سازمان می باشد.

(تاریخ شروع همان تاریخ روز جاری ثبت درخواست می باشد.)نوع حساب می تواند حسابی از نوع متمرکز باشد.

۳٫آخرین شماره حساب معتبر اعلام شده توسط بیمه شده بعنوان شماره حساب وی در سامانه لحاظ می گردد.

سوال بیمه ای دارید؟

همچنین ببینید

انصراف از درخواست مشاغل سخت و زیان آور

زمان مطالعه این صفحه : < 1 دقیقه انصراف از درخواست سخت و زیان آور نحوه انصراف از اجرای آرای کمیته استانی مشاغل …

پاسخی را بگذارید

*

code

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟