خانه / پرسش و پاسخ / سوالات بیمه آتش سوزی / برای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی چه مدارکی مورد نیاز هست؟

برای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی چه مدارکی مورد نیاز هست؟

زمان مطالعه این صفحه : 2 دقیقه

سوال کاربر

سلام برای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی چه مدارکی مورد نیاز هست؟ و باید به کجا مراجعه کنیم؟

پاسخ کارشناسان

  1. بیمه گذار باید حداکثر طی ۵ روز بعد از آتش سوزی بیمه گر را از این حادثه مطلع نماید.
  2. بیمه گذار باید اقدامات لازم جهت کاهش خسارت در زمان آتش سوزی را انجام دهد.

توجه داشته باشید در صورتی که از نظر مالی بیمه گذار مبلغ پایینی را بیمه کرده است بیمه گر همان مبلغ را به عنوان خسارت پرداخت خواهد کرد.

بیمه گذار در زمان حادثه باید موارد زیر را به بیمه گر اطلاع دهد :

  1. اعلام وسایل آسیب دیده و قیمت هر یک از آنها
  2. فهرست اشیا و لوازمی که سالم بوده و خسارتی ندیده است
  3. باید گذارشی توسط نیروی انتظامی و آتش نشانی تهیه شده باشد.
  4. تهیه عکس و فیلم از محل و لوازم آسیب دیده و سالم

و مدارک دیگری که بیمه گر آن را به اطلاع بیمه گذار خواهد رساند

پس در صورتی که بیمه آتش سوزی دارید نگران نباشید

سریعا حادثه را به اطلاع پلیس و آتش نشانی برسانید تا یک گذارش از محل تهیه شود و در سریع ترین زمان بیمه گر خود را از بروز حادثه مطلع کنید

جهت دریافت مشاوره و صدور بیمه آتش سوزی اینجا کلیک کنید

سوال بیمه ای دارید؟

پاسخی را بگذارید

*

code

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟