خانه / پرسش و پاسخ / سوالات بیمه تامین اجتماعی / پزشکان برای ثبت امضاء دیجیتال به کجا باید مراجعه نمایند؟

پزشکان برای ثبت امضاء دیجیتال به کجا باید مراجعه نمایند؟

زمان مطالعه این صفحه : < 1 دقیقه

سوال کاربر

۱-در صورت اختلال در امضای دیجیتال ، کدام ارگان میتواند مشکل را برطرف نماید؟

۲-پزشکان برای ثبت امضاء دیجیتال به کجا باید مراجعه نمایند؟

۳-پزشکان برای استفاده از امضاء دیجیتال به دستگاه خاصی نیاز دارند؟

۴-پزشکان برای تهیه دستگاه مخصوص امضاء دیجیتال از کجا باید تهیه نمایند؟

۵-امکان استفاده از امضاء دیجیتال برای تمام پزشکان امکان پذیر می باشد؟

۶-برای استفاده از امضاء دیجیتال باید هر بار کد تایید را پزشک وارد نماید؟

پاسخ کارشناسان

۱-سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران متولی صدور امضای دیجیتال و پشتیبانی اشکالات بوجود آمده است.

۲-پزشکان محترم باید با مراجعه به سازمان نظام پزشکی در استان محل فعالیت، نسبت به ارائه درخواست و سپس دریافت امضا دیجیتال اقدام نمایند.

۳-جهت استفاده از امضای دیجیتال نیاز به دستگاه کارت خوان مخصوص می ‌باشد.

۴-مشخصات دستگاه کارت‌خوان جهت استفاده از امضاء دیجیتال از سوی سازمان نظام پزشکی ارائه خواهد شد.

۵-بله پزشکان محترم با مراجعه به سازمان نظام پزشکی در استان محل فعالیت می توانند نسبت به دریافت امضاء دیجیتال اقدام نمایند.

۶-مادامی که کارت مخصوص امضاء دیجیتال در مجاورت دستگاه مخصوص قرار داشته باشد نیازی به تایید مجدد نیست.

سوال بیمه ای دارید؟

همچنین ببینید

انصراف از درخواست مشاغل سخت و زیان آور

زمان مطالعه این صفحه : < 1 دقیقه انصراف از درخواست سخت و زیان آور نحوه انصراف از اجرای آرای کمیته استانی مشاغل …

پاسخی را بگذارید

*

code

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟